Εταιρική εικόνα : η αρχιτεκτονική ως μέσο επικοινωνίας /
[Στη σύγχρονη εποχή, που χαρακτηρίζεται από έντονο καταναλωτισμό και καταιγισμό πληροφοριών, η διαφήμιση αναζητά ισχυρότερους τρόπους για τη μετάδοση και διάδοση μηνυμάτων. Έτσι η αρχιτεκτονική, λειτουργώντας ως φορέας μηνυμάτων, αναδεικνύεται σε ένα ισχυρό επικοινωνιακό μέσο για τους κλάδους της δι...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Θέματα: |