Η συμβολική διαχείριση της αρχιτεκτονικής στη διαφημηστική εικόνα /
[Στη διάλεξη αυτή γίνεται ανάλυση της σχέσης της αρχιτεκτονικής με τη διαφήμιση. Η σχέση αυτή από εξωτερική (χωρική) έγινε εσωτερική. Η αρχιτεκτονική καλείται, μέσα από την διαφήμιση να παίξει έναν ρόλο συμβολικό. Διαμεσολαβεί ανάμεσα στο προϊόν και τον καταναλωτή. Γίνεται μια ανάλυση της διαφημιστι...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2004
|
Θέματα: |