Η συμβολική διαχείριση της αρχιτεκτονικής στη διαφημηστική εικόνα /
[Στη διάλεξη αυτή γίνεται ανάλυση της σχέσης της αρχιτεκτονικής με τη διαφήμιση. Η σχέση αυτή από εξωτερική (χωρική) έγινε εσωτερική. Η αρχιτεκτονική καλείται, μέσα από την διαφήμιση να παίξει έναν ρόλο συμβολικό. Διαμεσολαβεί ανάμεσα στο προϊόν και τον καταναλωτή. Γίνεται μια ανάλυση της διαφημιστι...
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2004
|
| Θέματα: |
