Η εικόνα του Αστικού Χώρου μέσα από την Πολιτική και Εμπορική Διαφήμιση
Το τοπίο της πόλης βρίσκεται σε μια διαδικασία διαρκούς αλλαγής, ακολουθώντας τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής και τις νέες κοινωνικές συνθήκες που δημιουργούνται. Όπως αναφέρει ο κ. Σταυρίδης, η πόλη γίνεται και ξαναγίνεται, αλλάζει, φτωχαίνει και εμπλουτίζεται με καινούριες εικόνες, διαφημίσεις και...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/48247 |