Η εικόνα του Αστικού Χώρου μέσα από την Πολιτική και Εμπορική Διαφήμιση

Το τοπίο της πόλης βρίσκεται σε μια διαδικασία διαρκούς αλλαγής, ακολουθώντας τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής και τις νέες κοινωνικές συνθήκες που δημιουργούνται. Όπως αναφέρει ο κ. Σταυρίδης, η πόλη γίνεται και ξαναγίνεται, αλλάζει, φτωχαίνει και εμπλουτίζεται με καινούριες εικόνες, διαφημίσεις και...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Χριστάκου, Αγορίτσα
Άλλοι συγγραφείς: Σαρηγιάννης, Γεώργιος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/48247