Η διαφήμιση την εποχή του μεταμοντέρνου /
[Εισαγωγή: ορισμός διαφήμισης, η εντολή της διαφήμισης στη μεταμοντέρνα εμπειρία, η δύναμη της εικόνας, η χρήση της φωτογραφίας και της μηχανικής αναπαραγωγής στη διαφήμιση. Η διαφήμιση οικειοποιείται την τέχνη στην ελαιογραφία, στο διάλογο με pop art, στη σχέση με happening, στη σχέση με video art....
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2004
|
| Θέματα: |
