Η διαφήμιση στο αστικό περιβάλλον : εισαγωγή στο λογότοπο /
[Αντικείμενο μελέτης είναι ο τόπος, που συνιστά ένα εικονογραφικό τοπίο. Την επίδραση του διαφημιστικού λογότυπου, στον αστικό και δημόσιο χώρο. Την επιροή του στη δημιουργία του χώρου, αλλά και στο βίωμα της χωρικής εμπειρίας. Το λογότυπο, ως εικόνα της μνήμης και την ταυτισή του με μια ανάγκη. Ο σ...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Θέματα: |