Η διαφήμιση στο αστικό περιβάλλον : εισαγωγή στο λογότοπο /

[Αντικείμενο μελέτης είναι ο τόπος, που συνιστά ένα εικονογραφικό τοπίο. Την επίδραση του διαφημιστικού λογότυπου, στον αστικό και δημόσιο χώρο. Την επιροή του στη δημιουργία του χώρου, αλλά και στο βίωμα της χωρικής εμπειρίας. Το λογότυπο, ως εικόνα της μνήμης και την ταυτισή του με μια ανάγκη. Ο σ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Βελαώρα, Μαρία
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Αρχιτεκτόνων. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού
Άλλοι συγγραφείς: Φακίτσας, Σωτήρης
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Θέματα: