Η διαφήμιση την εποχή του μεταμοντέρνου /

[Εισαγωγή: ορισμός διαφήμισης, η εντολή της διαφήμισης στη μεταμοντέρνα εμπειρία, η δύναμη της εικόνας, η χρήση της φωτογραφίας και της μηχανικής αναπαραγωγής στη διαφήμιση. Η διαφήμιση οικειοποιείται την τέχνη στην ελαιογραφία, στο διάλογο με pop art, στη σχέση με happening, στη σχέση με video art....

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Μουσά, Μυριάνθη
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Αρχιτεκτόνων. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : [χ.ό.], 2004
Θέματα: