Η συμβολική διαχείριση της αρχιτεκτονικής στη διαφημηστική εικόνα /

[Στη διάλεξη αυτή γίνεται ανάλυση της σχέσης της αρχιτεκτονικής με τη διαφήμιση. Η σχέση αυτή από εξωτερική (χωρική) έγινε εσωτερική. Η αρχιτεκτονική καλείται, μέσα από την διαφήμιση να παίξει έναν ρόλο συμβολικό. Διαμεσολαβεί ανάμεσα στο προϊόν και τον καταναλωτή. Γίνεται μια ανάλυση της διαφημιστι...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Κανάκης, Μιχαήλ
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Αρχιτεκτόνων. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού
Άλλοι συγγραφείς: Αθανασιάδου, Δάφνη
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : [χ.ό.], 2004
Θέματα: