Εταιρική εικόνα : η αρχιτεκτονική ως μέσο επικοινωνίας /

[Στη σύγχρονη εποχή, που χαρακτηρίζεται από έντονο καταναλωτισμό και καταιγισμό πληροφοριών, η διαφήμιση αναζητά ισχυρότερους τρόπους για τη μετάδοση και διάδοση μηνυμάτων. Έτσι η αρχιτεκτονική, λειτουργώντας ως φορέας μηνυμάτων, αναδεικνύεται σε ένα ισχυρό επικοινωνιακό μέσο για τους κλάδους της δι...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Μπάνου, Σοφία Κωνσταντίνα
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Αρχιτεκτόνων. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
Άλλοι συγγραφείς: Πελεκού, Μαρία
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Θέματα: