Εταιρική εικόνα : η αρχιτεκτονική ως μέσο επικοινωνίας /
[Στη σύγχρονη εποχή, που χαρακτηρίζεται από έντονο καταναλωτισμό και καταιγισμό πληροφοριών, η διαφήμιση αναζητά ισχυρότερους τρόπους για τη μετάδοση και διάδοση μηνυμάτων. Έτσι η αρχιτεκτονική, λειτουργώντας ως φορέας μηνυμάτων, αναδεικνύεται σε ένα ισχυρό επικοινωνιακό μέσο για τους κλάδους της δι...
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Θέματα: |
