Brand Name Chalandri
Ως κεντρικός άξονας της εργασίας εμφανίζεται η εντυπωσιακή εξάπλωση της αγοράς εστίασης και διασκέδασης στο Χαλάνδρι, που αρχικά επιλέχθηκε από τους επιχειρηματίες και τις αρχές της περιοχής ως αντίδοτο στην κρίση της -τοπικής και εθνικής- αγοράς, αλλά σύντομα εδραιώθηκε και σταδιακά απέκτησε την ορ...
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | masterThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44618 |
