Branding Ioannina : Προτάσεις δράσεων και αστικών αναπλάσεων
Η παρούσα εργασία σκοπεύει σε πρώτη φάση να γνωστοποιήσει και να αναδείξει την διεπιστημονική και πολυκλαδική έννοια του Place Brand και τη μεθοδολογία της δόμησης, προβολής, προώθησης, διαχείρισης και υποστήριξης αυτού ως αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού με τις πλέον σύγχρονες πρακτικές-διεθνώς Pl...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44571 |