Branding Ioannina : Προτάσεις δράσεων και αστικών αναπλάσεων

Η παρούσα εργασία σκοπεύει σε πρώτη φάση να γνωστοποιήσει και να αναδείξει την διεπιστημονική και πολυκλαδική έννοια του Place Brand και τη μεθοδολογία της δόμησης, προβολής, προώθησης, διαχείρισης και υποστήριξης αυτού ως αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού με τις πλέον σύγχρονες πρακτικές-διεθνώς Pl...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Ντούρος, Βασιλειος, Ntouros, Vasileios
Άλλοι συγγραφείς: Σαγιάς, Ιωάννης
Μορφή: bachelorThesis
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44571