Η αρχιτεκτονική και ο αστικός σχεδιασμός μέσα από στρατηγικές city branding: xωρικές προσεγγίσεις συγκρότησης ανταγωνιστικής πολιτισμικής ταυτότητας: το παράδειγμα της Λάρνακας
Ο χώρος της αρχιτεκτονικής, ο αστικός χώρος, ο τόπος που καταναλώνεται, μπορεί να υποδεχθεί μορφές κοινωνικής–πολιτισμικής, οικονομικής και πολιτικής οργάνωσης, με πρόθεση ανταγωνιστική, ικανή να αποδώσει συγκριτικά πλεονεκτήματα στα σύγχρονα αστικά πολιτισμικά τοπία. Στο πλαίσιο αυτής της διατύπω...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | doctoralThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47214 |