Το City branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης – Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
Σήμερα διανύουμε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από την παγκοσμιοποίηση και την οικονομική κρίση και σε αυτές τις συγκυρίες οι φορείς των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να τις κάνουν ανταγωνιστικές, προβάλλοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Η διεθνής ανταγωνιστικότητα μιας πόλης δε μπορεί να ενισ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40681 |