Βραχνάκη, Ε., & Βαΐου, Ν. (2014). Το City branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης – Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.
Παραπομπή Chicago StyleΒραχνάκη, Ευαγγελία, and Ντίνα Βαΐου. Το City Branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης – Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, 2014.
Παραπομπή MLAΒραχνάκη, Ευαγγελία, and Ντίνα Βαΐου. Το City Branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης – Η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.