Brand Name Chalandri
Ως κεντρικός άξονας της εργασίας εμφανίζεται η εντυπωσιακή εξάπλωση της αγοράς εστίασης και διασκέδασης στο Χαλάνδρι, που αρχικά επιλέχθηκε από τους επιχειρηματίες και τις αρχές της περιοχής ως αντίδοτο στην κρίση της -τοπικής και εθνικής- αγοράς, αλλά σύντομα εδραιώθηκε και σταδιακά απέκτησε την ορ...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2015
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44618 |