Εισαγωγή στο περιεχόμενο του Place Branding : απόπειρα μιας τοπιακής προσέγγισης
Στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συνθήκης η μελέτη του τόπου έχει την τάση να αναμειγνύεται, όσο ποτέ στο παρελθόν, με νέα πεδία που διευρύνουν το αντικείμενο της, όπως οι καταναλωτικές θεωρίες και το μάρκετινγκ. Σ’ αυτό το πλαίσιο παρατηρούμε ότι οι πρακτικές του branding έχουν διεισδύσει σε τ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2015
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/41830 |