Οδηγώντας στις πόλεις του θεάματος /

[Ο χώρος που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση αποτελεί ένα από τα δυνατότερα εργαλεία προβολής των προϊόντων, καθώς εκείνη κατεργάζεται την ανθρώπινη εμπειρία μέσα σε ένα διαφορετικό κάθε φορά χώρο-χρόνο ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Ένα από τα βασικά συστατικά των διαφημίσεων των αυτοκινήτων αποτελ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Φρυδάκη, Ειρήνη
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Αρχιτεκτόνων. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Θέματα: