Η Εμφάνιση- Εξέλιξη- Καθιέρωση του Digital Marketing στην στρατηγική των επιχειρήσεων
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ικανότητα του διαδικτύου να επηρεάσει την πρόθεση για αγορά προϊόντων και υπηρεσιών και εν γένει την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών αλλά και τις στρατηγικές που ακολουθούν ή θα πρέπει να ακολουθήσουν ακόμα περισσότερο οι εταιρείες με σκοπό τα πρ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/46259 |