Η Εμφάνιση- Εξέλιξη- Καθιέρωση του Digital Marketing στην στρατηγική των επιχειρήσεων

Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ικανότητα του διαδικτύου να επηρεάσει την πρόθεση για αγορά προϊόντων και υπηρεσιών και εν γένει την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών αλλά και τις στρατηγικές που ακολουθούν ή θα πρέπει να ακολουθήσουν ακόμα περισσότερο οι εταιρείες με σκοπό τα πρ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Τσουπάκης, Ευθύμιος, Tsoupakis, Efthymios
Άλλοι συγγραφείς: Καρδαράς, Δημήτριος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/46259