Υπηρεσίες Εντοπισμού Θέσης του Χρήστη Smartphone ως Εργαλείο Μάρκετινγκ

Αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη της χρήσης των υπηρεσιών εντοπισμού θέσης μιας συσκευής smartphone ως εργαλείο μάρκετινγκ, για την επικοινωνία των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης και παροχής υπηρεσιών με τους πελάτες τους (υπάρχοντες και νέους). Τα τελευταία τρία χρόνια ολοένα και περισσότερες...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Παπαδάκη, Γεωργία, Papadaki, Georgia
Άλλοι συγγραφείς: Θεοδωρίδης, Προκόπης
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45011