Υπηρεσίες Εντοπισμού Θέσης του Χρήστη Smartphone ως Εργαλείο Μάρκετινγκ
Αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη της χρήσης των υπηρεσιών εντοπισμού θέσης μιας συσκευής smartphone ως εργαλείο μάρκετινγκ, για την επικοινωνία των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης και παροχής υπηρεσιών με τους πελάτες τους (υπάρχοντες και νέους). Τα τελευταία τρία χρόνια ολοένα και περισσότερες...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45011 |