Μάρκετινγκ Τραπεζικών Προϊόντων και Υπηρεσιών
Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται το θεωρητικό υπόβαθρο των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα τραπεζικά ιδρύματα στην χώρα μας, ώστε να προσεγγίσουν τον δυνητικό πελάτη αναδεικνύοντας παράλληλα τις μη εκφρασμένες του ανάγκες....
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44981 |
