Μάρκετινγκ Τραπεζικών Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται το θεωρητικό υπόβαθρο των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα τραπεζικά ιδρύματα στην χώρα μας, ώστε να προσεγγίσουν τον δυνητικό πελάτη αναδεικνύοντας παράλληλα τις μη εκφρασμένες του ανάγκες....

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Παρασκευάς, Δημήτρης, Paraskevas, Dimitrios
Άλλοι συγγραφείς: Πανόπουλος, Αναστάσιος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44981