Μάρκετινγκ Τραπεζικών Προϊόντων και Υπηρεσιών
Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται το θεωρητικό υπόβαθρο των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα τραπεζικά ιδρύματα στην χώρα μας, ώστε να προσεγγίσουν τον δυνητικό πελάτη αναδεικνύοντας παράλληλα τις μη εκφρασμένες του ανάγκες....
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44981 |