Ανάλυση συναισθήματος σε δεδομένα κοινωνικών δικτύων με τον αλγόριθμο διάδοσης ετικέτας

Το τεράστιο πλήθος των δεδομένων που προέρχονται από τα Κοινωνικά Δίκτυα θεωρείται μείζονος αξίας στο μάρκετινγκ και τα πλαίσια χάραξης πολιτικών και λήψης αποφάσεων. Ο κύριος στόχος τους είναι η επεξεργασία των πληροφοριών, καθώς και του κειμένου, που παρέχονται από άτομα και κοινότητες. Οι μηχανισ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Μηλάκης, Εμμανουήλ, Milakis, Emmanouil
Άλλοι συγγραφείς: Βαρβαρίγου, Θεοδώρα
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/43809