Ανάλυση συναισθήματος σε δεδομένα κοινωνικών δικτύων με τον αλγόριθμο διάδοσης ετικέτας
Το τεράστιο πλήθος των δεδομένων που προέρχονται από τα Κοινωνικά Δίκτυα θεωρείται μείζονος αξίας στο μάρκετινγκ και τα πλαίσια χάραξης πολιτικών και λήψης αποφάσεων. Ο κύριος στόχος τους είναι η επεξεργασία των πληροφοριών, καθώς και του κειμένου, που παρέχονται από άτομα και κοινότητες. Οι μηχανισ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/43809 |