Ένταξη πειραμάτων με χρήση πολυμέσων στη διδασκαλία της χημείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Στη σύγχρονη εποχή, οι διάφορες θεωρίες για τη μάθηση και οι εφαρμοζόμενες διδακτικές μέθοδοι, καθώς και η έρευνα των αποτελεσμάτων τους στους μαθητές, έχουν οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς να θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της διδακτικής των θετικών επιστημών τη διερευνητική-ανακαλυπτική μάθηση και τη...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Σαρικλής, Ελευθέριος, Sariklis, Eleftherios
Άλλοι συγγραφείς: Παυλάτου, Ευαγγελία
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών (I) 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/43472