Ένταξη πειραμάτων με χρήση πολυμέσων στη διδασκαλία της χημείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Στη σύγχρονη εποχή, οι διάφορες θεωρίες για τη μάθηση και οι εφαρμοζόμενες διδακτικές μέθοδοι, καθώς και η έρευνα των αποτελεσμάτων τους στους μαθητές, έχουν οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς να θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της διδακτικής των θετικών επιστημών τη διερευνητική-ανακαλυπτική μάθηση και τη...
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών (I)
2016
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/43472 |
