Ένταξη πειραμάτων με χρήση πολυμέσων στη διδασκαλία της χημείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Στη σύγχρονη εποχή, οι διάφορες θεωρίες για τη μάθηση και οι εφαρμοζόμενες διδακτικές μέθοδοι, καθώς και η έρευνα των αποτελεσμάτων τους στους μαθητές, έχουν οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς να θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της διδακτικής των θετικών επιστημών τη διερευνητική-ανακαλυπτική μάθηση και τη...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών (I)
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/43472 |