Επιχειρησιακό σχέδιο κάλυψης και βέλτιστης προώθησης προϊόντων λογισμικού σε νέες αγορές και ειδικότερα αυτές της ΝΑ Ευρώπης και της Τουρκίας
Επιχειρησιακό σχέδιο κάλυψης και βέλτιστης προώθησης προϊόντων Ανά-thesis της εταιρείας CGSoft σε αγορές της Βουλγαρίας και της Τουρκίας
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας
2014
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40114 |
