Επιχειρησιακό σχέδιο κάλυψης και βέλτιστης προώθησης προϊόντων λογισμικού σε νέες αγορές και ειδικότερα αυτές της ΝΑ Ευρώπης και της Τουρκίας

Επιχειρησιακό σχέδιο κάλυψης και βέλτιστης προώθησης προϊόντων Ανά-thesis της εταιρείας CGSoft σε αγορές της Βουλγαρίας και της Τουρκίας

Κύριοι συγγραφείς: Ζώη, Σοφία, Zoi, Sofia
Άλλοι συγγραφείς: Τατσιόπουλος, Ηλίας
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας 2014
Θέματα:
ERP
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40114