Ο τεχνητός φωτισμός ως εργαλείο σύνθεσης του εμπορικού χώρου και της εταιρικής εικόνας /
[Ο φωτισμός, ως νέο 'υλικό δόμησης' έχει μετατραπεί σε βασικό εργαλείο αρχιτεκτονικού σχεδιασμού: ορίζει δομημένο χώρο, αναδεικνύει τα χρώματα, αποκαλύπτει τις περίπλοκες λεπτομέρειες της υφής και της φόρμας ενώ έχει τη δύναμη να μεταμορφώνει δραματικά την ατμόσφαιρα κάθε χώρου, ικανοποιών...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Θέματα: |