Ο τεχνητός φωτισμός ως εργαλείο σύνθεσης του εμπορικού χώρου και της εταιρικής εικόνας /
[Ο φωτισμός, ως νέο 'υλικό δόμησης' έχει μετατραπεί σε βασικό εργαλείο αρχιτεκτονικού σχεδιασμού: ορίζει δομημένο χώρο, αναδεικνύει τα χρώματα, αποκαλύπτει τις περίπλοκες λεπτομέρειες της υφής και της φόρμας ενώ έχει τη δύναμη να μεταμορφώνει δραματικά την ατμόσφαιρα κάθε χώρου, ικανοποιών...
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Θέματα: |
