Η φωτογραφική θεώρηση του αστικού τοπίου ως συνθήκη σύνθεσης και ανασύστασής του
Η ανάπτυξη του αντικειμένου της διατριβής εκκινεί από την κομβική αναγνώριση του Φωτογραφικού Μέσου ως «Πολιτιστικού Υποδοχέα», επιλέγοντας ως Κεντρική Αφορμή της Έρευνας την «Ερμηνευτική Λειτουργία του Φακού». Η αρχική διαπίστωση σύμφωνα με την οποία η φωτογραφική μηχανή συνιστά έναν εξ συστάσεως...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | doctoralThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47713 |