Η φωτογραφική θεώρηση του αστικού τοπίου ως συνθήκη σύνθεσης και ανασύστασής του

Η ανάπτυξη του αντικειμένου της διατριβής εκκινεί από την κομβική αναγνώριση του Φωτογραφικού Μέσου ως «Πολιτιστικού Υποδοχέα», επιλέγοντας ως Κεντρική Αφορμή της Έρευνας την «Ερμηνευτική Λειτουργία του Φακού». Η αρχική διαπίστωση σύμφωνα με την οποία η φωτογραφική μηχανή συνιστά έναν εξ συστάσεως...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Γούλιαρης, Παναγιώτης, Gouliaris, Panagiotis
Άλλοι συγγραφείς: Μωραΐτης, Κωνσταντίνος
Μορφή: doctoralThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47713