Αξιολόγηση ασφαλείας υφιστάμενης οδού βάσει λειτουργικών ταχυτήτων και δυναμικής της κυκλοφορίας - Εφαρμογή στην ΕΟ3 (τμήμα Λαμία - Δομοκός)
Τα αίτια των τροχαίων συμβάντων έχουν τις ρίζες τους στην πολυπλοκότητα των σχέσεων μεταξύ οδηγού, οχήματος και οδού. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι ευθύνες επιρρίπτονται στους οδηγούς και στην παραβατική οδηγική συμπεριφορά. Κανείς όμως δεν είναι σε θέση να πει με βεβαιότητα αν πριν το σημείο...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47285 |