Χρήση των κοινωνικών και ψηφιακών μέσων από τις φαρμακευτικές εταιρείες
Η ανάδυση νέων μέσων επικοινωνίας με την χρήση τεχνολογίας του διαδικτύου Web 2.0, οδήγησε στη χρήση των κοινωνικών μέσων από τις εταιρείες για λόγους προβολής και προώθησης των προϊόντων και της επωνυμίας τους. Για αυτό το λόγο στην παρούσα εργασία διερευνάταιη χρήση αυτών των κοινωνικών και ψηφιακ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45422 |