Χρήση των κοινωνικών και ψηφιακών μέσων από τις φαρμακευτικές εταιρείες

Η ανάδυση νέων μέσων επικοινωνίας με την χρήση τεχνολογίας του διαδικτύου Web 2.0, οδήγησε στη χρήση των κοινωνικών μέσων από τις εταιρείες για λόγους προβολής και προώθησης των προϊόντων και της επωνυμίας τους. Για αυτό το λόγο στην παρούσα εργασία διερευνάταιη χρήση αυτών των κοινωνικών και ψηφιακ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Πανούση, Βασιλική, Panousi, Vasiliki
Άλλοι συγγραφείς: Πανόπουλος, Αναστάσιος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45422