Mobile Marketing| Συμπεριφορά Καταναλωτή

Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί το Mobile Marketing και η χρήση των εφαρμογών του. Ειδικότερα συγκρίνει τις παραδοσιακές μεθόδους marketing σε σχέση με το mobile marketing, αναφέρει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού, τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τις επιχειρήσεις που το χρησιμοποι...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Μαρινέα, Μαρία, Marinea, Maria
Άλλοι συγγραφείς: Πανυγηράκης, Γεώργιος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44994