Mobile Marketing| Συμπεριφορά Καταναλωτή
Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί το Mobile Marketing και η χρήση των εφαρμογών του. Ειδικότερα συγκρίνει τις παραδοσιακές μεθόδους marketing σε σχέση με το mobile marketing, αναφέρει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού, τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τις επιχειρήσεις που το χρησιμοποι...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44994 |