Συγκρότηση δικτύων τοπιακής φυσιογνωμίας για την προώθηση και ενίσχυση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου

Η στρατηγική του Place Branding, αναφέρεται σε μία προσέγγιση πολυεπιστημονική και διεπιστημονική. Εμπλέκει διαφορετικά πεδία, όπως την έρευνα μάρκετινγκ, το σχεδιασμό επικοινωνιακών εργαλείων, την οικονομική και κοινωνική γεωγραφία, τη διοργάνωση ειδικών γεγονότων, την αξιολόγηση επενδύσεων, τη δια...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Μεντεκίδου, Αλεξάνδρα- Δήμητρα, Mendekidou, Alexandra-Dimitra
Άλλοι συγγραφείς: Μωραΐτης, Κωνσταντίνος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44578