Μοντέλο βέλτιστης χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης επί της οδού σε αστικό δίκτυο

Η στάθμευση επί του οδοστρώματος επιφέρει σημαντική μείωση στην κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού και για τον λόγο αυτό η εφαρμογή της συνήθως αποφεύγεται. Ωστόσο, μπορεί να καταστεί αναγκαία όταν η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά θέσεων στάθμευσης του δικτύου. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Γκίνη, Χρυσάνθη, Gkini, Chrysanthi
Άλλοι συγγραφείς: Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44094