Μοντέλο βέλτιστης χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης επί της οδού σε αστικό δίκτυο
Η στάθμευση επί του οδοστρώματος επιφέρει σημαντική μείωση στην κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού και για τον λόγο αυτό η εφαρμογή της συνήθως αποφεύγεται. Ωστόσο, μπορεί να καταστεί αναγκαία όταν η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά θέσεων στάθμευσης του δικτύου. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η...
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek English |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής
2016
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44094 |
