Experimental modeling and robust controller design for the transient loading of a marine diesel engine
In this work, the robust control of the output valve of a water brake is investigated for the transient loading of a marine diesel engine. Experimental models of the water brake - engine array are derived, corresponding to different operating points. Those models are processed in order to derive an...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας
2015
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/42352 |