Experimental modeling and robust controller design for the transient loading of a marine diesel engine

In this work, the robust control of the output valve of a water brake is investigated for the transient loading of a marine diesel engine. Experimental models of the water brake - engine array are derived, corresponding to different operating points. Those models are processed in order to derive an...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Gkerekos, Christos, Γκερέκος, Χρήστος
Άλλοι συγγραφείς: Παπαλάμπρου, Γεώργιος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/42352