Μέθοδοι ταξινόμησης για δεδομένα υψηλών διαστάσεων και εφαρμογή σε πείραμα μελέτης πελατειακών σχέσεων (Customer relationship management - CRM)
Η εκρηκτική ανάπτυξη της τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα της πληροφορικής, τις τελευταίες δεκαετίες έχει καταστήσει εύκολη και "οικονομική" την συσσώρευση τεράστιου όγκου πληροφορίας σχεδόν σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ωστόσο, οι βάσεις δεδομένων που προκύπτουν από...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών
2015
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/42030 |