Μετάβαση στο περιεχόμενο
Toggle navigation
Γλώσσα
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
Όλα τα πεδία
Τίτλος
Συγγραφέας
Θέμα
Ταξιθετικός Αριθμός
ISBN/ISSN
Ετικέτα
Αναζήτηση
Σύνθετη
Στρατηγική διαχείριση σχέσεων...
Τεκμήρια
Εμφάνιση παραπομπής
Αποστολή με SMS
Αποστολή με email
Αποθήκευση
Αποθήκευση σε RefWorks
Αποθήκευση σε EndNoteWeb
Αποθήκευση σε EndNote
Στρατηγική διαχείριση σχέσεων πελατών (CRM) : παρούσα κατάσταση και αναδυόμενες τάσεις στην ελληνική αγορά /
Κύριος συγγραφέας:
Μιχαλακόπουλος, Μιχαήλ
Συλλογικό Έργο:
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
,
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Άλλοι συγγραφείς:
Βρεχόπουλος, Αδάμ
Μορφή:
Βιβλίο
Γλώσσα:
Greek
Τεκμήρια
Περιγραφή
Παρόμοια τεκμήρια
Λεπτομερής προβολή
Παρόμοια τεκμήρια
Μελέτη λογισμικού διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και επιλογή για την ελληνική αντιπροσωπεία της διεθνούς αλυσίδας "Costa Coffee"
ανά: Λοΐζου, Ανδρέας Λ., κ.ά.
Έκδοση: (1970)
Μέθοδοι ταξινόμησης για δεδομένα υψηλών διαστάσεων και εφαρμογή σε πείραμα μελέτης πελατειακών σχέσεων (Customer relationship management - CRM)
ανά: Χατζηθεοδωρίδη, Σοφία, κ.ά.
Έκδοση: (2015)
Διαχείριση παραγγελιών πελατών στη βιομηχανία με τη χρήση συστημάτων ροής εργασίας (e-business) /
ανά: Χατζηλίας, Ηλίας Α
Διερεύνηση αιτιωδών σχέσεων στην ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας με χρήση μεθόδων μηχανικής μάθησης
ανά: Πανουρής, Δημήτρης, κ.ά.
Έκδοση: (2014)
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
ανά: White, Margaret A.
Έκδοση: (2010)
×
Φορτώνει......