On the energy efficiency design index (EEDI) and minimum propulsion power
Η εργασία αυτή εξετάζει το ζήτημα της παράλληλης συμμόρφωσης στους κανόνες που θεσπίζει ο Δείκτης Ενεργειακής Αποδοτικότητας με τη Προσωρινή Οδηγία που εκδόθηκε από τον IMO για την ελάχιστη απαιτούμενη εγκατεστημένη ισχύ για διατήρηση της ελεγξιμότητας του πλοίου υπό άσχημες καιρικές συνθήκες....
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | English |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/41762 |
