Η επέκταση του καταναλωτικού χώρου και η σχέση του με την αρχιτεκτονική μέσα από το παράδειγμα της Prada /
[Το shopping τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί κινητήριο δύναμη της κοινωνίας και αντανακλά την εκάστοτε σχέση του ανθρώπου με τα καταναλωτικά αγαθά και με την πόλη. Την δεκαετία του 1980 οι πρώτες μπουτίκ κάνουν την εμφάνισή τους δίνοντας πλέον έμφαση όχι τόσο στο ίδιο το προϊόν όσο στο θέαμα της μ...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Θέματα: |