Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Γλώσσα
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
Σύνθετη
  • Differencier les composantes d...
  • Παρόμοια τεκμήρια
  • Εμφάνιση παραπομπής
  • Αποστολή με SMS
  • Αποστολή με email
  • Αποθήκευση
    • Αποθήκευση σε RefWorks
    • Αποθήκευση σε EndNoteWeb
    • Αποθήκευση σε EndNote
Εξώφυλλο

Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l' apprentissage /

Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
Άλλοι συγγραφείς: Πρόσκολλη, Αργυρώ
Μορφή: Βιβλίο
Έκδοση: Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 1999
Θέματα:
French language > Study and teaching > Foreign speakers
  • Τεκμήρια
  • Περιγραφή
  • Παρόμοια τεκμήρια
  • Λεπτομερής προβολή

Παρόμοια τεκμήρια

  • Planification de programmes d'etudes et de cours pour l' enseignement du FLE /
    Έκδοση: (1999)
  • La place de l' oral et de l' ecrit dans les methodologies d' enseignement / apprentissage du FLE /
    Έκδοση: (2000)
  • Axes determinant la conception/planification du cours de FLE /
    Έκδοση: (1999)
  • Education interculturelle et enseignement du FLE.
    Έκδοση: (2002)
  • Programmes d'enseignement et parametres d'apprentissage des langues etrangeres /
    Έκδοση: (1999)

Επιλογές αναζήτησης

  • Ιστορικό αναζητήσεων
  • Σύνθετη αναζήτηση

Βρείτε περισσότερα

  • Περιήγηση στον κατάλογο
  • Περιήγηση αλφαβητικά

Χρειάζεστε βοήθεια;

  • Συμβουλές αναζήτησης
  • Ερώτηση σε βιβλιοθηκονόμο
Φορτώνει......
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_5nnmjn9l7s87hfl4iu93sbu716