Ο ρόλος της εικόνας στην εμπορευματοποίηση της σύγχρονης πόλης..διάσημοι αρχιτέκτονες στην Ισπανία /

[Πως λειτουργεί το place marketing, ο τύπος, η διαφήμηση και ο κινηματογράφος στην προώθηση της πόλης. Συγκεκριμένα παραδείγματα από Βαρκελώνη, Βαλένθια και Μπιλμπάο.]

Κύριος συγγραφέας: Μαύρου, Χρυσοκώνα
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ελλάδα). Σχολή Αρχιτεκτόνων. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : [χ.ό.], 2003
Θέματα: