Shopping /
[Το shopping ιδωμένο όχι ως μεμονομένη λειτουργία αλλά ως φαινόμενο πλέον το οποίο περικλείει και νοηματοδοτεί -έμμεσα ή άμεσα- την αστική πραγματικότητα. Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής; Οι νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στον χώρο της πόλης: ποιες προσφέρονται για αξιοποίηση και ποιες ενέχουν πι...
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2002
|
| Θέματα: |
